Det är inte lätt att vara man asså...

...Ibland kan det vara så svårt att göra två saker samtidigt. Som att tugga samtidigt som man läser. När man blir "inne" i texten så inser man att man glömmer bort att tugga. Man sitter där som ett mongo med mat i munnen och stirrar, det är inte alltid så lätt...

Det ska iallafall inte hindra min kommande succémorgon. Allt har varit i 'power' idag. Jag flög upp ur sängen och gjorde, som alltid, en kort lägesanalys; Ah, en planka mellan revbenen, jag fryser och jävlar vilken ful tapet ;)
Men, eftersom jag är en man som lever i harmoni så gör det inte mig så mycket, jag brukar finna massa smarta lösningar på mina problem. Jag tar det hela med ro!
Till exempel så fungerar min hårda cementsäng utmärkt som strykbräda!

Det ni! Alla har inte möjlighet att stryka i sina sängar, men det kan jag! Tralalala

Jag har satt på mig massa mysiga kläder, petat jag på datorn och laddat ner ett avsnitt av Heroes, under tiden har jag gjort frukost! Efter filmen ska jag ut o springa i mina ägor, måste friska upp sinnet inför makron!

Och vet du vad? Jag har bokat en studentlägenhet! Ska gå o kika på den idag. Snart blir det tung inflyttningsfest!

Men ikväll är det utgång som gäller. Det är ju fredag imorn liksom, så det är förfest ikväll :)
Mitt te kallnar! Ta hand om dig, bäste läsare! Adjö!
Indierna gav socker namnet sarkara på språket sanskrit för ungefär 2400 år sedan. I dag heter det något liknande på många språk: saccharum på latin, sukar på arabiska, zucker på tyska, sukker på danska och sato på japanska.

Kommentarer
Postat av: Joni..

Inte varit hemma på jättelänge så jag har precis suttit och läst din blogg i en timme. Hoppas allt fortsätter gå bra och det är kul att du trivs :)



Sokeri på Finska!

2008-10-02 @ 13:13:13
Postat av: Pontus

Skönt att ha dig tillbaka :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback