Bitarna börjar att falla på plats

Idag till exempel, kunde jag för första gången använda makroboken i praktiken. Jag satt i sängen med datorn i famnen och spanade Entourage medan makroboken fyllde funktion som bord till min tallrik filmjölk!

Snart ska jag bika iväg till MIO o styra upp lite möbler men nu måste jag ordna en grejj omedelbums, adjö!

Föresten, vart kan man få tag i kalk? Jag ska kalka mitt hår grått till halloween. Det är allt jag kommer säga om min utstyrsel - resten är stört hemligt. Men hjälp mig please :)
Gejsern Stora Geyser på Island kan slunga sitt vatten sjuttio meter upp i luften, medan den mer kända Old faithful i nationalparken Yellowstone "bara" sprutar vattnet till en höjd av 55 meter.

Kommentarer
Postat av: Annie

I kosmtikbutiker kan du köpa talk och det ska funka lika bra =) Tanter använder det som bodylotion typ. Eller så kan du ha babypuder och det kan du köpa på ica.

2008-10-27 @ 20:50:04
Postat av: cissi

slå på stort & köp cementpulver istället. när du sen blöter det & låter det stelna, kan du gå som Paco på festen.. men då har du ju ett rykte därefter att lava upp till... kan finnas talk (av grövre kvalite) i byggvaruhandeln. men det e inte att rekommendera till håret.

2008-10-27 @ 22:45:52
Postat av: Pontus

Tack tjejer :D Jag ska ut på uppdrag nu och se vad Skövde har att erbjuda på den fronten, haha ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback