Amen visst serru

Godmorgon, godmorgon, godmorgon!

Det är lördag den fjärde oktober och här sitter jag igen och petar på mina tangenter.

Snart skall jag ut i mina ägor och schpringa en sväng, sen är planen att åka in o bowla faktiskt. Föresten spelar ju Arsenal idag, den kanske man skulle se... Hm.

Ha, skriver man "Sköekon" på google så kommer min blogg upp som alternativ nummer 3. Men det är inte dit jag vill komma, UTAN! Den andra Pontus Sjögren, SSK-hockeymålvakten som jag då och då blir förväxlad med brrr.... Ja, han kan faktiskt slänga sig i väggen. Förut när jag googlat mitt namn så kom bara han upp. Om och om och om igen!
Till o med när jag sökte på "Pontus Sjögren + Syrianska" så kom det upp sporthemsidor och den förbaskade hockeymålvakten.
MEN! Förändringens tid råder och jag kan glatt konstatera att; googlar du på "Pontus Sjögren" Så kommer "Pontmeisters.blogg.se" FÖRST! och två är:

Eliteprospects.com - Pontus Sjögren

Eliteprospects.com player profile of Pontus Sjögren 1985-04-13 Sweden.

blaha blaha, haha, Du, Pontus Sjögren där ute, din simpla klon, du har mött din överman och du är slagen!
Wohoooo!!!
Av detta faktum kan vi konstatera ett redan konstaterat faktum: Fotboll är bättre än hockey ;)
Det finns höns som lägger gröna ägg.

Kommentarer
Postat av: Hespero Di'walldo Gonzales

Vad är det för jävla höns? Hulkenhöns? ;D

2008-10-04 @ 22:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback