I föreläsningssalen

Vi har just startat kursen Ekonomistyrning och det är en diskussion om kurslitteratur. Vår föreläsare är föresten jävligt tajt, ännu ett koncentrationsproblem...suck
Manlig elev ~25: "...Så varå, har jag köpt övningsboken i onödan nu?"
Föreläsaren: "Ja, ni behöver dock ett kompendium, men du kan väl lämna tillbaka boken för 500:- eller vad du nu köpt den för?"
Manlig elev ~25: "Happ... Jag köpte min för 720 spänn!"
Föreläsaren: "Ha! jag hittade den för 519:- på nätet... Men så är jag utbildad ekonom också, MUWAAAHAHA!!!"

För övrigt fick jag mig en ny dusch idag. Jag behöver verkligen ordna en ny stänkskärm. Det är inte kul att komma till skolan och se ut som man legat i en skyttegrav i fyra månader. Jävla regn. Sen stör jag mig som fan på att tidigare ägare av min lägenhet hängt upp persiennen snett! Hon var ju inte ens asiat, så hon ska väl kunna se rakt tycker man. Å andra sidan var hon dataspelsutvecklare och dom torde ligga i någon gråzon mitt emellan. När jag ändå är igång vill jag säga att Göran Persson fortfarande är en tjockis, Mona Sahlin en tobleronesnattare och Pacos soffor är fula.


Riksbanken fick 1904 ensamrätt att ge ut sedlar och mynt i Sverige.

Kommentarer
Postat av: Max

Hahaha jag älskar att du är lite smått smyg-rasist :P Som att alla asiater ser allting helt snett :D

2008-11-11 @ 22:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback