Critical Error....

Jag vill bara påminna världen om att flugsvamp är giftig, broccoli är det värsta som finns och man kan absolut inte använda gräddfil istället för creame fraiche - det gjorde jag igår när jag hade brådis. Fy fan.

Men nån måste ju testa allting, så att säga...

Föresten måste jag säga att jag är frukostens okrönte konung! I mitt magra studentkylskåp återfinns inte bara filmjölk, leverpastej, smörgåsgurka, kaviar, philadephiaost, marmelad och paprika utan även brieost, sallad och pesto!

Dagens frukost består av kaffe, filmjölk med en nerchoppad banan och skogaholmsbröd med tropisk marmelad, voilá!
Peace through breakfust!
1873 drogs den svenska riksdalern in och ersattes av kronan.

Kommentarer
Postat av: Micce

Hehe, trodde rubriken syftade på Arsenal...

Nåt är ju jävligt fel där oxå;)

2008-11-23 @ 13:37:25
Postat av: Pontus

Vi borde fira - det är inte ofta Arsenal & Manchester United har nåt gemensamt...

Postat av: Anonym

Det var kanske den sämsta comeback jag någonsint sett, även om jag håller med att det är något fel i båda lagen :)

2008-11-23 @ 21:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback