Angriparna retirerar, Fort Sjögren återställt!

Nästan iallfall.
Haha, jag har lite champagne kvar på ytterdörren & lite tidningar på golvet. Men inte länge till! Mina föräldrar har gett mig en jääääävligt bra städ-utbildning. Lägenheten är fan som ny!

Mitt högra sko-snöre hade blivit brutalt avslitet - vem gör nåt sånt? haha - så jag har köpt nya idag.
Calle & Lindbergan åkte hem imorse, vi låg o pratade om helgen och körde en defrag och plockade fram massa diverse händelser som tex;
Halv 4 på söndagsmorgonen hörde jag en duns i dörren så jag kikar i mitt nålöga, men det är ingen utanför? Så jag öppnar dörren för att kolla ut. Då slår dörren in i en killes ben, det ligger en snubbe utanför min dörr. Det är Paco. Han kunde inte stå upp eller prata.
Efter jag släppt ut ett fnitter & en tung suck så kollade jag åt alla håll innan jag släpade in honom i min lägenhet som om han vore en död soldat.

Det var iaf jävligt kul att se allihopa, men det är skönt att vara ensam igen :)
Nu sitter jag här och allt jag hör är åter fläkten från datorn, kylskåpet och mitt smattrande på tangetbordet.
Ljuva tystnad, åh ljuva tystnad...
Halleluja!
Försäljningen av grönt te har ökat med 16% i år jämfört med året innan.

Kommentarer
Postat av: cissi

skönt & höra att skövde överlevde helgens attentat. & att din lägenhet står kvar...ler

2008-11-17 @ 20:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback