Rehab Deluxe

Hey
Vi förfestade o spanade schlagern på Worldclass. Det är ju bara att inse att en kombination av tjernobyl & Sovjet påverkat alla öststater till det sämre. Hur kan man rösta på Bosnien&Hercegovinia? Det luktar arsenik lång väg tycker jag...
image879image880

Nåväl, runt halv elva trippade jag & Johnney därifrån som förtrupp. Olearrys var kanoners. Jag tyckte det var roligt, det var många man kände man inte sett på länge :) Fast, det kändes som om alla typ var jävligt dyngrauka, mycket mer än vanligt.

Sen hamnade vi tillslut hemma hos Paco, det sanna gruppboende-beteendet kom till liv och skratten flödade :D Asså, det var så fruktansvärt kul!
Paco till Jeff: "Jag attackerar, NU!"
Jeff: "..jahaja... ... ... AAAAAAAAHHHHHHHHJJJJJ!!!!"
image877
Gruppboende-paco. Tänk vad många skratt schnubben frambringar, han lyser upp livet en smula ;)

Idag åkte Jag,  Johannes, Jesper, Pelle & Calle ut till Johannes sommarpalats. Det var precis vad jag behövde. Vi åkte ut med båten och solade lite. Sen grillade vi hamburgare, badade i deras pool med 29 grader. Tillslut la jag mig i hängmattan och läste min Illustrerad Vetenskap medan sommarvindar svalkade behagligt. Jag läste om mörk materia i rymden, att det är som ett skelett som håller uppe den synliga materian. Kan vara bra att veta!

Pontus: "Aha, Madde, hur går det med syrran och hennes fotboll?"
Sofie: "Vadå Stocholms blodbad!?"
Stackars Sofie, så går det när man regelbundet sniffar mjältbrand...

Nu ska jag iallfalla somna in! Det har varit en väldigt lång helg, väldigt skönt :)
Den mängd kött en Tyranosaurus Rex kunde ta i munnen skulle räcka för att försörja en familj på fyra personer i en månad.

Kommentarer
Postat av: Hespero Di'walldo Gonzales

sol och bad (läs bag) en sommardag :D

2008-05-25 @ 22:54:47
Postat av: J

Pontus, visste du förresten att man får bidrag om man har en allé?

2008-05-26 @ 00:55:58
Postat av: Hespero Di'walldo Gonzales

Pontus, vet du vad en Allé är ? alltså det är inte bara träd på någons tomt...

2008-05-26 @ 16:39:07
Postat av: Pontus

Hespero & Johannes: Det är ju jag som är mastermind som upplyste er om att det fanns allé-bidrag! När jag ser er igen ber jag er plocka bort närliggande vassa föremål, det vore ju tråkigt om någon skadades...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback