Det är en kluven man som...

...sitter här och trycker på tangenterna.

Vi hade ju då match ikväll. Förut har jag idiotförklarat Hespero för hans citat: "Om det var lagligt att mörda, skulle jag ha ihjäl flera stycken..." Jag vill nu hissa istället för att dissa Hespero. Jag vill ha ihjäl Viktor. Ni vet, "Hella". Jag önskar livet ur han.
Efter tio minuter i matchen kommer han på att han ska tejpa foten. VEM FÅR SPELA MITTBACK DÅ.......... Allround-player Sjögren perhaps? No? JO.
Där stannade jag och led resten av matchen med argumentet i paus: "vi behöver en snabb back". Jag hade liksom en protecting shield emot allt - inklusive smicker. Jag var jävligt butter.

Sen råkade jag föresten riva ner en snubbe, jaha, tredje gula kortet på tre matcher... hihi (A)... Tyvärr avstängd nästa match :( Hmpf!
image869
Allt jag egentligen ville var att skaka min rumpa emot hans och få hans lunar... Alla missförstår mig!!!!


Haha, jag touchade till en snubbe till och domaren satte handen mot fickan och jag greps av ett hysteriskt fotbollsvrål: "NEJ NEJ NEEEJ NEEEEEEEEJJJJJJ!!!!!!!" Då såg han förmodligen att jag redan hade fått ett gult kort, så jag klarade mig från rött...hihihi...
...Det gjorde däremot inte Hella - han kom in igen som mittback, vi showade tillsammans, det var iof jävligt roligt. Två psykopater bredvid varandra. Haha, jag tycker nog om Viktor lite granna ändå... Vi gjorde det bra, tills han dampade på en snubbe..och ja, hans andra gula & adjö.

Vi vann med 3-2, fruktansvärt oförtjänt, Thomas gjorde ett fult mål som vanligt. Men alla mål räknas ju... ;)
Man kan döda en skorpion genom att hälla vinäger på den.

Kommentarer
Postat av: Jeffan

bra försök till en booty ;D up for a challenge boi? ;D hihi

Postat av: David

allroundplayer? det är ju bara för att ni lirar i div7=P du brukar ju va back... sluta klaga nu;)

2008-05-20 @ 10:55:16
URL: http://davemeister.blogg.se
Postat av: jenny

vilket ass!

2008-05-20 @ 23:25:51
Postat av: Pontus

Jeffan: Shoot ;)
David: INTE MITTBACK, jag börjar gråta igen nu alltså... :(
Jenny: Håll dig du till Johnney, det blir nog bra ;) hihi...

2008-05-21 @ 00:00:40
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: jenny

haha..

2008-05-21 @ 14:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback