Hörde jag humörsvängningar?

Jag får ett mejl. "Specialerbjudande till Steve Perryman-prenumeranter" (Det är alltså ett företag som organiserar sportresor). Jag prenumererar på deras brev.

Jag var glad. Jag var munter. Rent utav hoppfull. Det pirrade lite i magen. Tänk, tänk om jag ska till fotbolls EM. Fy farao vad kul! Jag börjar läsa. Sakta scrollas mejlet ner, mina förhoppningar höjs... 

"Nu erbjuder vi restplatser till Fotbolls-EM till mycket förmånliga priser!


Sverige - Grekland, från SEK 14 900
Sverige - Spanien, från SEK
12 900
Sverige - Ryssland, från SEK 11 900   

Priset gäller en biljett + 2 nätter på 1-3 stjärnigt hotell."

Steve Perryman Sport Travel.

Amen, jag tare på kortet. Steve Perryman, Go fuck yourself!
-----goes----ta daaaaa>>>>>

Steve Perryman. Jag hatar er. Av hela mitt fotbollshjärta. Och det är stort. Större än din ölmage. Ja, man kan hata någon så mycket.


I Södertälje kommun arbetar 22 Eva men bara två Pontus

Kommentarer
Postat av: Hespero Di'walldo Gonzales

haha! Alltså jag verkligen älskar det här att man lär sig en sak i varje inlägg:) Onödig, men ack så intressant :D

2008-03-26 @ 21:04:13
Postat av: Emma

Ey. Jag kom o tänka på en grej.. Du har klippt dig va!? Att jag inte märkte det i Lördag´s (fund)
Förlåt för mitt snuskbeteende. /Bart

Postat av: Pontus

Hespero: Man kan inte titulera sig 'samhällsupplysare' utan att göra skäl för det :D Jag vill ge folk lite kunskap. Tänk vid bardisken, att istället för att dra "due... går du hit ofta eller?" så slår man till med ett rungande: "due... visste du att det jobbar 22 Eva i kommunen?"
hahahaha SUCCÉ! :D

Emma: Jao! Slingat också ;) tihi..
KERRÅ, gälla snuskbart... haha, hur går regenererandet? :)

2008-03-26 @ 23:06:28
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Pacs

Alltså något mer intressant än 22 eva i kommunen bör man säga annars blir det att gå hem själv i dimman haha :)
nä vi tycker om dig pontus, även om du samlar ihop till en riktigt fet smäll
;)

2008-03-26 @ 23:16:29
Postat av: Pontus

Pacs: Du är avis på min informationspool.
Jag gillar dig också men skary gnugga din ölmage mot mig eller, hörde jag 'fet smäll' eller hörde jag fel? ;)

2008-03-26 @ 23:42:49
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Emma

Ohfan, men det såg lite mindre ut. En halv golvmopp istället för en hel?
OCH vad fan betyder regenererandet?

2008-03-27 @ 15:18:46
URL: http://emmaforsmark.blogg.se
Postat av: Pontus

Bart: Exakt, men en golvmopp med klass.
Jag tänkte vara lite smidig. Men men, det betyder 'återhämtning' och jag tänkte mest på dina skador du åsmakada dig själv på fyllan. hehe... Ä bra ällä?

2008-03-27 @ 15:40:11
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Emma

Nja det tvivlar jag på =)
Alltså livet går vidare och läppen o allt har läkt väldigt fort om man jämför med lördagen.
Men det är inte helt fint direkt och tänderna gör satans ont fortfarande.

2008-03-27 @ 19:30:42
URL: http://emmaforsmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback