HA! Somliga kvinnor kan ;)

Idag på lunchen blev mina öron frälsta rakt upp o ner asså!

Jag och min käre mor satt o åt och bakom henne satt två tjejer. Jag kände det ena, och vet vem den andra är, men av ren barmhärtighet skall jag låta bli att förtälja deras namn. Jag låtsades vara jävligt upptagen med att äta, men spetsade öronen för fullt.

Tjej 1: "...asså jag vet inte riktigt hur jag ska göra"
Tjej 2: " nej, det låter jobbigt faktiskt men har ni bråkat eller vadå?"
Tjej 1: "Nej, allt är bara bra, men jag tycker att X är snyggare... och liksom bättre"
Tjej 2: "Jaha... haha men du har det bra just nu?"
Tjej 1: "Ja, det är okej... det kanske låter hemsk men är det fel att liksom vilja uppgradera sig?"
Tjej 2: "HAAAAHAHAHAAH, nej det tycker jag inte! ...Men helt ärligt, som det är nu. Är du kär i Y?"
Tjej 1: "Asså..."
Tjej 2: "Är du kär eller är ni som vänner?"
Tjej 1: "Asså, det är som du o jag typ fast att du skulle vara en kille..."
*Båda garvar ashögt, och så hör jag inte riktigt ett tag för att en jävla hårig idiot står o pratar i mobiltelefonen...*

Tjej 1: "hahaha, ameh du är ju knäpp i huvudet, klart jag inte kan..."
Tjej 2: "det är ju asenkelt, det är ba o: 'hördu, jag ska uppgradera mig, get lost' hehe, nämen skulle jag inte vara kär i Z så skulle jag göra slut direkt, är ju typ elakt o vara tillsammans mot den andre om man inte älskar den."

Sen hörde jag inte igen, och sen när jag hörde igen så pratade dom om nåt annat. Men jag måste ta tjej 2:s parti. Kvinna, det är klart att du ska uppgradera dig! Våga, våga, våga! Satsa och vinn ;) ...Eller bli klandra din passivitet senare...
Jag trodde tjejer var för fega för att tänka såhär. Hoppas det inte är mycket snack och lite verkstad. Det här är det bästa jag hört på hela veckan tror jag ;D

Fy farao alltså. Jag är fortfarande imponerad. Nästan i extas och mållös på samma gång. Alright, hennes snubbe är ju ful, den andra X är ju iaf okej, men det är ju en bättring! Det finns iallfall hopp...Hihi, kvinnor kan......?


På Al Capones visitkort stod det att han sålde begagnade möbler.

Kommentarer
Postat av: Therése

Pontus pontus pontus...... om du bara visste hälften av vad vi kvinnor tänker :)

Postat av: Andrea

KLART KVINNOR KAN!

2008-03-25 @ 21:38:32
URL: http://pehs.blogg.se
Postat av: Pontus

Therése: ...så är det lika mycket som om jag skulle veta allt vad ni tänker :D haha!
Andrea: Ja, tacka gud för det... haha

2008-03-25 @ 21:41:57
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Jimgrete

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.

2009-04-17 @ 10:16:48
URL: http://jimgrete.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback