Capisch...?

Jag blir så jävla trött på folk som är trötta på folk som klagar på deras bloggar ;)

Det värsta motargument som finns i hela världen är ju: "amen läs inte rå!"

Det är nämligen EXAKT samma princip som i följande scenario;
Om jag ser någon skräpa ner på gatan så ber jag den att sluta upp, ska jag då mötas av följande "argument"?
"Amen titta inte dit rå!"
Skräpet ligger ju liksom fortfarande kvar och är till allmän beskådning. Hallå? Jag försöker göra världen till en bättre plats härva. Döh.

Sen finns det ju folk där ute som jag stark avråder från att skaffa barn som klagar men dom skall blott nonchaleras.

Så, "bästa" bloggare där ute som jag stör mig på, vem du nu är, shape up och vässa kontringsargumenten, snart kommer jag...
image774

hihihi mycket kärlek från little P

Kommentarer
Postat av: Lindberg

Du har fel, det är inte samma princip! Det går alldeles utmärkt att låta bli att läsa en blogg. Det räcker nämligen att helt enkelt inte gå in på bloggen och kolla; något som aktivt måste genomföras. En man som skräpar ned på gatan kan emellertid inte undgås på samma sätt. Dessutom är de flesta gator allmänna, medan bloggar är privata, varför analogin haltar på den punkten också.

2008-03-19 @ 18:04:50
Postat av: Pontus

jooooo, man kan inte undgå vissa bloggar heller, man ramlar in på dom via konstiga länkar och dom spammar ner all viktig information jag vill ha när jag söker på google. Man "råkar" ta in information man inte vill, som kenza, hur kan man bry sig om henne!? HON ÄR FRUKTANSVÄRT OINTRESSANT, kej, hon är väl söt, ja, hon är fan inte ens snygg. Men helvete. Jag kokar, jag är sur på alla som går in på hennes blogg och ger henne oförtjänad uppmärksamhet. DIE

Alla dom där idioterna har bergis varit som dom här andra idioterna som spammar ner alla bloggar med en ännu mera idiotiskt kommentar som en ursäkt för att lämna sin bloggadress. Detta blott för att få lite mer statistik och en lika värdelös motkommentar. håhåhå vad jag hatar dom!
Schelv nöjjer jag mig med att vara lokalkändis, utan att spamma ner massa andra. ;)

...fast, fick jag 10 lax i månaden skulle jag inte tacka nej, förståss ^^

Postat av: Lindberg

Äh, du är bara avundsjuk, din lilla smygsosse!

2008-03-19 @ 22:27:15
Postat av: Pontus

På pengarna ja!
Till o med jag skriver mer läsvärt. Vad har jag tjänat hitintils, 150 spänn liksom, dom får jag inte ens ta ut. Dah. Klicka på min reklam ;)

2008-03-19 @ 23:02:08
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback