Arsenal march into the quarter-finals!

HAHA!!!
Arsenal became the first English team to ever beat AC Milan at the San Siro sending the reigning European cup holders crashing out of the Champions League with a 2-0 defeat.
image747
Maldini can only watch as scorers Adebayor and Fabregas celebrate

Han är Italienare

Alla som inte dansar är Itali-e-na-re
Gäller alla hela kvällen ingen åldersgräns
Gäller, han, hon så konsekvent
Att alla som inte dansar är Itali-e-na-re

mohihihi....
Jag är full utav kärlek.


Kommentarer
Postat av: Prins Rosenberg

Kul att det glädjer dig, än mer kommer det glädja mig när mitt Chelsea vinner.

Postat av: Pontus

Tss. Hur svårt är Olympiacos? Det är samma proportion som Arsenal-Sveg IF.

2008-03-05 @ 15:22:57
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Micce

Härlig kväll igår!
Har kollat upp det där med lottningen, United och Arsenal kan komma att lottas mot varandra redan i kvarten, så det är bara å hålla tummarna för att det blir mkt senare än så!

2008-03-05 @ 22:19:40
Postat av: Pontus

Ja, det vore ju shyst om de bästa lagen fick mötas i final. Jag vill spöa skiten ur Barca i kvarten.

2008-03-05 @ 23:14:39
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback