Succé!

Blogg.se har flyttats o grejjer så jag har inte kunnat skriva nåt :)

Det var komplett succé i torsdags! O'learys var rena rama herpesbåset, alla hånglade med alla - eller var det bara jag? ho ho ho, nämen det var kul som fan! Alla var ju på bra humör, man tar ju inte studenten varje dag. På Johnneys mottagning så lurade jag & Johan en ung dam, Evelina att Paco var ett gruppboende och att vi hade jour. O hon var lite tveksam först o ba:
"Men vadå... haha, är det verkligen sant?"
"Ja, men det är inte något att skratta åt, jag o Johan får OB vid 23:00 så det lönar sig för oss att ta med honom på krogen."
Så skär Mikaela in - för vi hade lurat henne på en annan fest:
"Det ÄR sant, jag träffade honom förut, då berättade dom det för mig också!"
"Aha... oj..."
HAAAAAHAHAHAHA!!

Övervakas av jourhavande befäl Sjögren & Kindholm. Hi hi hi...

Jag gav bort Lindbergans kreditkort till Emmy, Paco blev utslängd halv 1 och Alex boi smugglade in sina småflickor. Många konstiga saker hände den kvällen och det slutade med att jag sov i en trappuppgång i två timmar. Jamen ni ser, succé sammanfattar allt!

I fredags vandrade jag, Hespero & Paco på stan. Ögonblicklig fotbollsfeber drabbade mig och pacs! Ögonen rullade runt, gåshuden trädde fram och vi rusade in på stadium & impuls-köpte Sverigetröjjor, Sverigekalsonger och ett krocketspel! Vi vandrade med bestämda steg och en glass i handen mot Fort Sjögren. Under resans gång stannade vi vid silverfallet och gjorde reklam för Ramlösa:

Jag & Ramlösaflaska i vacker natur med stängsel

Sen spelade vi krocket, det är typ världens näst bästa sport. Men det blev varmt så vi kilade ner till mälarbadet och försökte lista ut vilka som såg ut som illegala invandrare. Det var roligt :D Vi hade all världens argument!
"Amen titta på tjejen där, man typ ser på henne att hon färdats i en tvättkorg 429 mil, hon ser ju helt förstörd ut" osv :D. På kvällen kilade vi iväg till Sofie och spelade krocket, kubb och lekte burken. Haha... Jesper springer oregelbundet. Det är helt sjukt kul. Tänk er typ Baywatch i "En Annan Del av Köping". Där passar Jesper in perfekt!

Igår var det stranden-dag, + invigning av fotbolls EM. Paco visade hur dom dansar på hans trance-kryssningar. Det var ganska underhållande ;)
Allt är jävligt bra just nu. Jag har fruktansvärt härliga vänner & vi skrattar fan hela tiden :D
Skönt att det varit bra väder också! Synd om lilla Thomas bara som igår efter Portugal-Turkiet kilar in i köket och vi kommer på honom med att leta slattar i diskmaskinen...

...Mums?

Hihi... Adjö!
Många frön gror under jordytan. Så snart de tränger upp till ytan börjar de växa mot ljuset. Detta fenomen kallas fototropism.

Kommentarer
Postat av: Anton

Olerys är fan bra då man tänker att könssjukdomar är som pokemon "Gotta catch em all"! :P

2008-06-08 @ 17:39:49
Postat av: Hespero Di'walldo Gonzales

Hahahaha! Smutspaco är törstig på slattar :D

2008-06-08 @ 20:31:47
Postat av: Prins Rosenberg

Jag var inte inblandad med någon sorts småflickor!

Postat av: Pontus

Anton: haha...

Hespero: Allt med % går!

Alex boi: ...Marike, Stephanie?

2008-06-09 @ 10:57:43
URL: http://pontmeisters.blogg.se/
Postat av: Pacs

Jag plockade in disk! Du ska dö din lilla kattunge

2008-06-09 @ 19:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback