Smått & gott

Helgen som har gått har varit som så många andra helger på sistone, kanon! Bra väder, vinst i fotbollsmatch och härliga vänner är nycklar till lycka!
...Alla vänner har ju sin charm. Nedanför är ett brev som någon postade i Pacos brevlåda.

image888
Saken är den att denna någon glömt bort att skriva avsändare...
...visserligen säger Det ju direkt att det är Jesper. Jävla tjack... ;)

Igår vistades vi på Barolo några stycken, jag, Jesper, Johhney, Johan, Fanny & Sofie. Jag drog slutsatsen att man klär sig så som man umgås. Alla killarna hade skjorta på sig och Johhney & Jesper såg typ likadana ut, det såg lite roligt ut:
image887
Sen existerar ju Thomas som är undantaget som bekräftar reglen...

Sen kan jag med glädje visa Södertäljes mest svenska hus; Fort Sjögren, här har jag fått flaggan på plats! Hela området lär ju vara fett avundsjuka. EM är nära nu!
image889
Lägg märke till hur fint jag klippt gräsmattan... ;)

Grodor hoppar, paddor går.

Kommentarer
Postat av: Johnneey

vi är så jävla fashion asså ba woow!

2008-06-02 @ 00:06:29
Postat av: Hespero Di'walldo Gonzales

Jag hittade ett fel på sveriges svenskaste hus! Parabolen visar ju att ni ser på Suryoyo SAT! hahahaha :D

2008-06-02 @ 17:31:18
Postat av: sofie

tur att du inte bor i ronna

2008-06-02 @ 17:59:44
Postat av: Pontus

Johnney: Faktiskt ;)
Hespero: Nä, vi har inte den... :(
Sofie: Äsch, det skulle inte hända någonting, alla är vi svenska medborgare!

Postat av: sofie

ingen i ronna är väl svensk medborgare? :)

2008-06-03 @ 18:03:12
Postat av: Hespero Di'walldo Gonzales

sofie : Jo dom flesta!

2008-06-03 @ 20:46:47
Postat av: Conradnikita

Great site keep up the good work

2009-12-10 @ 08:57:24
URL: http://conradnikita.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback