Schlakt värre

Livet är tillbaka i fas efter en veckas semester. Jag jobbar, kommer hem, äter, kilar iväg på äventyr.
Jag kom att tänka på att, om två veckor så har jag tre veckors semester på raken. Och så länge har jag inte haft ledigt i sträck på två år, det var när det var sommarlov innan ICA-tiden. Tiden då man var fri, fattig och dum.
...Fast inte led man för det ;) Dax att fira då kanske... HQ står nog till förfogande ;)

Jo juste ja! Match mot Irakona i helgen. Stackars Irakier, dom drar från Iraq för att slippa krig och vipps blir dom belägrade hänsynslöst av Brunnsäng på deras hemmaplan. Slaget om Östertälje blir en intressant batalj...


På grund av priset på koppar, kostar det mer att producera ett en-cents-euromynt, än vad själva myntet är värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback