Powerutgång

Konstig utgång tillhör nu praxis, igår var det ju Igelstas slutskiva och konstiga saker hände; Alex badade i stearin, Emmy var nykter och jag hittade årets Look-a-like!


Daniel Andersson, Mittfältare i Svenska landslaget?  Patrik "Frank" Ohlsson, Avdankad syrianskamålvakt?


Alex skulle köpa cigg och råkade sparka ner en marschall, jag höll på att garva ihjäl mig när han gick omkring och kved :D


Nu måste jag ut och spänna fast Svenska flaggan igen, den har åkt ner lite, ytterliggare rapport kan förekomma om jag kommer på nåt värt. Adjö!
Havsgetingen är en manet som innehåller tillräckligt med gift för att döda 60 människor. Den lever dock långt bort, i vattnet norr om Australien.

Kommentarer
Postat av: Emmy

jag var nykter och jag röjde som faaan!!OCH VAR SNÄLL.

Credd till mig. Jag kan vara den bästa. Kanske världens bästa tjej.

2008-06-13 @ 18:31:27
Postat av: Andrea

aj satana :S det där sved för mig med


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback