Polacker - åk hemva? P-man regerar här

Jag har varit fasligt upptagen denna vecka. Ensam hemma är ingen lätt uppgift ska jag tala om ;)

Jag har iallafall ett fint & städat hus just nu exkluderat ett icke fungerade badrum p.g.a översvämning, jag måste ge mig själv MVG - som betyg, se bara vad duktig jag är: Blommorna är vattnade, gräsmattan klippt, posten intagen & sorterad, huset är dammsuget, golvmoppat, filtarna i soffan är vikta, husets alla handukar är upphängda för torkning (vi byggde handduksbarriärer och dammar med handdukarna - smart va?) sängen är bäddad, allt skräp är bortkört till sopcontainrarna i Bronxengs centrum, bilen är fulltankad, diskmaskinen är igång, övrig disk är diskad, mattorna är skakade, borden är avtorkade, tänderna borstade, blommorna hos min mormor o morfar är vattnade och posten där intagen & sorterad.

Nu ska jag bara sätta på en tvättmaskin, stryka lite kläder och åka iväg och handla middag o frukost sen känns det nog ganska bra... åh, gud vad jag är ansvarsfull ;)

Uppdatering:
Jag har feta problem härva, det är inte så jävla lätt att bli vuxen. Jag har vit tvätt, lite allt möjligt - medianvärdet på allt blir 40 grader så jag spikar det va. Nu är det jävligt komplicerat, för det finns två stycken 40 gradersgrejjer. En åt vänster - en åt höger.

Jag har i skrivande stund vridet den åt höger för att jag tänkte att: "Dom flesta av jorens befolkning är högerhänta, så dom borde ha normal 40 grader åt höger"
Nu blir det här jävligt spännande att se resultatet, jag är ju helt klart en blandning av Arkimedes och valfri hemmafru ;)

En italiensk studie har kommit fram till att det kommer 10 gånger mer föroreningar från en cigarett än från en en dieselmotor.

Kommentarer
Postat av: Hespero Di'walldo Gonzales

Hahaha stackars pontus! när du är färdig med ditt hus så måste du åka till mommo o moffa och städa :D

2008-06-22 @ 23:30:13
Postat av: elias

åt höger om det inte ska stryckas...

2008-06-24 @ 14:44:32
Postat av: elias

...dammit strykas...

2008-06-24 @ 14:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback