Hakuna matata!

God dag!
Jag sitter här vid datorn med ett glas apelsinjuice, ett glas jordgubbsyougurt, tre runda mackor, två med leverpastej och en med hallonmarmelad.

Det är söndag och jag är utvilad, men ständigt dessa glidtacklingsskador består. Det stör mig lite granna, att man vaknat tilll när man rör på sig i sängen :)
Jag måste tacka av publiken som såg vår match igår ;) Jag tackar familjen Kranz, paret Mildh, Hespero, Josefine med vänner pappa m.fl. haha.
Det blev en retur på hörna som jag slog in med bredsida på volley, en liten lätt placering. Mums. Sen såg jag till att Max fick näta med en vacker assist ;) Varsågod!

Bronxeng 2, Fogdö 1. Fogdö annihilated.
Vi har en väldigt vacker inofficiell hemsida som är ganska kul;
http://www.brunnsengsik.webs.com/

När jag var i Stockholm med Sofie i förrgår så köpte jag en svensk gigantisk flagga! 360*225. Och idag är det Sverige-Ukraina! Så det är prio ett att den glider upp på balkongen... EM-närmar sig, folkfest, folkfest, folkfest!!!
Elefanter får först "mjölkbetar", precis som vi människor får mjölktänder, som de tappar när de är ungefär ett år gamla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback