HAAAAHAHAHAHAH!!!! SUCKER(S)!!!!!

Åh fy farao vad roligt, jag skriker av skratt!!! Min syn på tatueringar är att dom är gjorda av försöksutsläppta och till för inburade. Därför passar det sig utmärkt att Lokani har en tatuering. Jag, personligen, har inget emot små-tatueringar & texter - diskreta saker. Folk som gör en lång "tribal" på armen förstår jag inte alls mig på. "hej, titta på mig vad kriminell och korkad jag ser ut!"

Min fråga till de drabbade är: "Fick ni för lite uppmärksamhet som barn och bara trasiga leksaker? Hm?"
NÅVÄL, nu till det roliga som gör att jag sitter här med ett ständigt flin på läpparna:

PAULINA, 26, FICK FEL ORD INTATUERAT

I två år hade Paulina Wahlqvist, 26, från Hallstahammar funderat på att göra en tatuering.
Det var mig ett snabbtänkade kreatur det där...
 ? Jag kan inte leva med den här på ryggen, säger Paulina Wah
I slutet av maj vände hon sig till en tatueringstudio i Västerås för att äntligen göra slag i saken.

Det blev felstavat i tatueringen. Istället för "GOOD EVIL", som betyder god och ond, står det "GOD EVIL", översatt gud ond.
 Paulina Wahlqvist,26, fick fel ord intatuerat. Nu tänker hon


- Hela tatueringen ser ut som skit.
Ja, men det visste du väl innan du tatuerade dig ditt spån. Den ser inte bara ut som skit stumpan, den är jävligt ful också. Jag skulle aldrig stå bakom dig i kön på ICA, herregud nej. (inte i någon annan kö heller, inte ens bostadskön, fy farao...)

Med texten menade jag att alla människor har en god och en ond sida. Hela betydelsen är nu felaktig, säger Paulina till aftonbladet.se.
Utmärkt observationsförmåga, säg mig, är du utbildad kärnfysiker?


Tatueringen, som är hennes första, är 20 gånger 20 centimeter stor och föreställer symbolen för farligt avfall. Paulinas stjärntecken vågen är också en del av tatueringen.

Texten fanns inte med på skissen utan skrevs direkt på ryggen med en tuschpenna. Paulina fick se texten i en spegel innan den tatuerades in.

- Jag sa vad jag ville det skulle stå och tittade snabbt i spegeln men såg inte exakt vad det stod. Jag litade på att han kunde stava, säger hon.

Alright Brainiac, du ska göra 400 kvadratcentimeter av din rygg befläckad och du 1. "såg inte exakt vad det stod - men godkände ändå" och 2. "litade på att en tatuerare kunde stava" Hade han varit några IQ poäng rikare hade han väl inte stått i en studio och gjort tatueringar på folk, du verkar vara - om möjligt - ännu dummare än du ser ut.

Felet upptäckte hon först när hon kommit hem.
HAHA, surprise, surprise!!!!! HAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHA!!!!

- Den måste bort, jag kan inte leva med den här på ryggen. En tatuering är något som man ska vara stolt över och vilja visa upp.

...hmmmmm.... Hur många saker har man att vara stolt i sitt liv över om en utmärkande sak utav dom är en ryggtatuering med fyra dödskallar på?

- Jag är ingen levande ordbok. Hon tittade trots allt på texten i spegeln och gav sitt godkännande, säger tatueraren.
Helt korrekt hördu, man kan inte veta allt...


Jävligt roligt inlägg måste jag säga :D

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2770408.ab

Kommentarer
Postat av: Anna

Tatueringen ser faktiskt ut som skit, dock gjorde inte originalmotivet det. Det är snyggt med tatueringar - i vissa fall.

2008-06-27 @ 00:02:27
Postat av: Lokani

Eyy. Va fan säger du, nu ska ja kasta kinamat på dig på lunchen. Du betalar!

2008-06-27 @ 10:09:03
Postat av: Marre

Det va ju inte världens minsta tatuering heller att ta bort, och långt ifrån snygg enligt mig meen... de e ju fan förjävligt att inte dem kan göra rätt ;o

Postat av: k

och en snabb titt på tatueringen visar att det skulle vara hur enkelt som helst att göra om D:et till ett O och lägga till ett D efter. Nä, istället gråter vi ut och visar upp min dumhet för hela riket. You go girl!

2008-06-28 @ 18:38:22
Postat av: Johan

Ok, hon är dum i huvet, vi vet. Men dina kommentarer och försök att verka lite sådär "käckt vass" är ännu pinsammare.



Ta inte dig själv på så jävla stort allvar guldlocken, du är bara löjlig.

2008-06-29 @ 14:26:42
Postat av: Pontus

Martina: haha, ja, det är lite taskigt...

K: Hon underhåller Sverige, det är underbart.

Johan: Okay. Puss!

2008-06-30 @ 00:28:52
URL: http://pontmeisters.blogg.se/
Postat av: Konradelena

I love guest books, keep up the good work!

2009-10-19 @ 08:26:14
URL: http://konradelena.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback