Ambivalent

Jag blir lite ledsen ibland när jag skriver. Jag måste tänka på att förenkla saker när jag bloggar. Folk kommer fram till mig och undrar: "aha, vad betyder det där då, vad menas med si, vad menas med så, vem var hon/han?" Och visst förklarar jag, men jag vill liksom inte behöva göra det... :)
Min egna målgrupp begränsar mig så till den milda grad, att jag trycker på passande musik som jag sjunger högt till innan jag skriver ett inlägg. Lysande exempel på musik är: Laura - Release me & Duffy - Mercy. Är det riktigt allvarligt går jag in i badrummet, tittar i spegeln och sjunger "We shall overcome" med min spegelbild. Är det fredag däremot unnar jag mig Wonderful world med Jason Mraz. Till alla er berörda,
google is your friend.

Jag är iallfall ordentligt kluven angående dessa slutskivor. Tänk vad bra det var förra året när det var på olika dagar. Nu pratar folk om Torekällberget vs Olearrys.
Gud vad jag vägt argument mot argument.

*    Torekällberget är nytt - men det är ju inget man tänker på när man ramlar in där dyngrauk, blundandes med ett öga för att se rakt.
*    Man kan beställa shottkanna på Olearrys - fast det är knappast nåt man behöver när man ramlar in stenfull och hänger in skjortan istället för jackan i garderoben.
*   På Torekällberget kommer det in mycket fler människor - men samtidigt större andel smuts-människor man inte alls vill parta med, + att det är fler man får stryk av när man ligger på dansgolvet 01:34 och simmar bröstsim.
*   På olearrys händer det lätt att man slipper stå i kö - men det spelar ju ändå ingen roll när man tappat tidsuppfattningen 17:43.

Hm. Jag vet inte vart jag ska..... Men jag vet precis hur det kommer gå i vilket fall som helst. Tillåt mig illustrera ett litet bildspel från förfest till undergång:
image896image898image900
image894image895image899image897


De första direktsända tv-bilderna som skickades över Atlanten gick via satelliten Telstar 1962.

Kommentarer
Postat av: fannis

hhaha. jag dör

Postat av: Hespero Di'walldo Gonzales

Jag har inte läst ditt inlägg än! Men det första jag hinner se innan jag ens har läst rubriken, är att du stavar Oleary's som Olearrys.. wtf !? :S

2008-06-04 @ 17:57:12
Postat av: Hespero Di'walldo Gonzales

Fuck! jag menar O´learys... my bad! :(

2008-06-04 @ 18:03:04
Postat av: Pacs

Jag är fan så jävla bäst på allting

2008-06-04 @ 19:36:43
Postat av: Pontus

Fanny: Nej, det vore tråkigt ;)
Hespero: Key, ber om ursäkt ;)
Pacs: ...Kan diskuteras...

2008-06-04 @ 23:32:45
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Anonym (retsamt va?)

Shit du ska verkligen va full...glassigt

2008-06-05 @ 01:49:25
Postat av: Pontus

Yä, avis?

2008-06-05 @ 08:01:35
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Aboutamericanow

Very informative and enlightening website

2010-09-16 @ 11:09:50
URL: http://www.aboutamericanow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback