Allt är bara en jävla soppa

Jaha, nu höll Turkarna på att vända igen, men ACHTUNG ACHTUNG sa Tyskarna och lilla lammet kom springandes på vänsterkanten och fintade bort rostiga Rusti.
Jag sitter här trött till döden och tänker på saker, flyttar omkring tankar och byter lite perspektiv här o var.
Johnney vann till slut pengar på Tyskland dårå. I längden torskar man ju ändå - så jag har faktiskt inte spelat på EN ENDA fotbollsmatch under EM. Jag vet inte vad det är med mig. Annat är det med Johnney, han spelar på allt.
Grabben livebettar typ på vem som ska få nästa inkast, vem som får nästa gula kort och nästa hörnflaggaträff.

The Widowmakers 
Han nöjjer sig förståss inte med det inte, han spelar nog fan i mig på varenda liga som finns. "haha, kolla här Pontus, vem tror du vinner utav Hizbollah VS Allahs söner? Jag sms:s lånade just och lägger 3 lax på att matchen blir uppskjuten p.ga sprängd målvakt - 4 gånger pengar fan, kanonodds! hihihihihi....."

Nä, jag säger då det; spelar man dygnet runt får man problem, har man problem dygnet runt får man spel. Stackars little Johnney.
Annat är det med Pacs. När vi stormade hans lägenhet idag satt han i trans och tittade upp i taket och sa: "somliga vårdar sina drömmar. Jag drömmer om att få vårdare."
Det var ingen slump att han sken upp när jag och johnney anlände. Direkt sätter vi oss vid Tv:n, jag tar juice, Johnney tar cola, Jesper gäspar (haha, lagg) och Paco tar en falcon öl!
Snart kan paco köra etanolbil med sin utandningsluft...

Jag funderar på att skruva ner mitt informationsflöde. Att sluta läsa massa saker och att sluta hänga med i politiken och vilken reporänta lilla Ingves hittar på. Bara sväva omkring och vara glatt korkad. Det verkar så trevligt, hakuna matata liksom - inga bekymmer här inte. Att oljepriset snart är uppe på 200 dollar per fat?
Tänk vad skönt att bara säga: "nä ingen aning, det är som det är och jag vet inte varför, jag ba lever."
Nu sitter man istället grubblandes och försöker leta orsaker. "Amen det var några mongon som fuckar upp pipelines i Nigeria" "Oljemongon, spar bara massa oljan i stora feta lager för att driva upp efterfrågan" "Dollarn är så fasligt låg för att massa mongon tagit felaktiga beslut" blah blah blah. Det ena leder till det andra "högt oljepris... aha, dyrt att skeppa iväg kaffe från Brasilien till Sverige, det blir dyrare kaffe, jag dricker mindre kaffe=Jag bryter ihop=jag hamnar på gruppboende=jag får gå omkring och hålla handen med pacs="#¤%&/()! VAFAN!"

Nä, tänk vad skönt att vara lyckligt puckad och slut i skallen. Man svävar omkring i Pacs 'självgående' etanolbil och allt bara är...
Trött var jag ja. Jag går & lägger mig ;) Pusselipuss
20% av jordens sötvatten finns i Bajkalsjön.

Kommentarer
Postat av: Prins Rosenberg

Jag tog oskulden!

Postat av: Anonym

på jeff eller? hahaha!!!!!!!!!!

2008-06-26 @ 12:43:42
Postat av: Johnneeey

och idag så håller vi alla tummarna för att spanien tar hem matchen med 1-0 tack vare David Villa! ;)

2008-06-26 @ 17:43:59
Postat av: Pontus

Johnney: Xavi gjorde just 1-0 ;)

2008-06-26 @ 22:04:06
URL: http://pontmeisters.blogg.se/
Postat av: Johnney

äsch Eskilstuna City kirrade biffen så gick plus ändå ;)

2008-06-27 @ 14:31:28
Postat av: Pacs

Jag hade jobbat 07.00-20.00, kanske var lite trött å ville bara koppla av lite..

2008-06-28 @ 22:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback