Till mamma, pappa & andra som eventuellt bryr sig :)

Det ar succe har nere, no doubts. Skulle jag beratta allt - det skulle jag farstass aldrig gora - sa skulle det typ ta tre veckor. Jag ska lista en oh... lista pa lite saker som uppstatt, men jag sitter vid varsta mask (las mask som M[ae]sk) varsta masktangentbordet, det fungerar knappt. Sa det kanske blir lite stavfel, for jag har lite brattom och kan inte ratta till allt.

Det ar valdigt fa nyktra timmar har - men det lider ingen av. Vi har haft tuffa forhallanden har pa hotellet, inte minst sagt nar det var jordbavning imorse!!!! Haha, helt stort, paco o johnny var helt utslagna, jag hamnade pa nat vis mellan Andrea & Mattus och vaknade helt vibrerandes och dyngrauk och fattade ingenting, absolut ingenting. Jag slangdes fram och tillbaka i sangen och Andrea sprang ut och in och mumlade att folk skrek: EARTHQUAKE!!!!! Men det kravs lite mer an 6,4 pa richterskalan for att rubba Brad Boys...
Mamma, assa det ar lugnt okay? Forsok att relaxa, det gor vi serru.

Stranden kallar nu. Tisdagar skulle vara en a basta utekvallarna, sa det blir kalas ikvall. Pa torsdag har vi fixat bussresautflykt med 400 skaninaver pa nan slags kanonfest och pa fredag ska vi ut med en segelbat och champagnedyka. Succe eller? Jag tror det va.\

Notis:
Vi tappade bort varandra klockan 3 i natt, halv  7 imorse var alla hemma utan jag, da hade paco skrikit i Jespers ora: VART FAN AR PONTUS?!!
Vad tror ni masket svarar?
Jesper: Jag ar val inte ett javla saltkar?!!

Many mask assa. Farstor ni hur slut i skallen grabben ar?
We ride together, we die togther - Brad boys for life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback