Semester!

Jag blev just väckt av Alex, han var påväg till sitt jobb och precis när han ringde drömde jag om spindelmannen som sprang omkring i London och jagade en gigantisk kaktus. Det måste ju vara ett tecken att kroppen mår bra. Dom goda jagar dom onda liksom vaaa...
Det är ju första gången i mitt liv som jag har betald semester... och jag vet inte riktigt vad man gör. Just nu sitter jag här i morgonrock och äter after eight. Det finns ingen superautomatisk kaffemaskin hemma som vi har på jobbet. VI har dock en manuell espressomaskin, jag ska nog göra mig en sån, gud vilken bra idé, återkommer!

...Sådärja! Det regnar ute men det besvärar inte mig och min rykande espresso. Den blev för övrigt väldigt bra.
Jo, juste ja. Jag glömde berätta om det på paintballen som Thomas tyckte var roligast. Jag och han rycker fram på ena kanten, Thomas ska skjuta 'covering fire' så att jag kan avancera framåt. Well... Thomas skjuter och jag springer snabbt som en kanin men snubblar och ramlar ner i en ravin! Jag kände mig lagom bra just då, hahaha. Men vi vann till slut ändå.

Jag kanske borde ta tag i det här... haha. Fröken Engström agerar match.com på jobbet :D Haha, hon är så rar. Hon är typ som vilken polare som helst, jag skulle inte banga en sekund från att dra med henne på en krogrunda. ;)

(hon heter Michaela) och du är ju en grabb jag

Gillar du hästar? Hon ska bli travtränare.
Tjaa, i stridsfilmer och som hamburgare...


Sen dess har jag inte utvecklat det där, det verkar lite farligt.

JAJA, nu ska jag hämta min Illustrerad Vetenskap, kila iväg & lägga mig som min katt, den verkar ha det bra.


Om du inte tycker att vara i närheten av träd eller rent av är skräckslagen av dem lider du nog av dendrofobi.

Kommentarer
Postat av: Prins Rosenberg

Är hon tajt?

Postat av: Jeffan

Jag tror hon använder sin brorsdotter som lockbete för att komma närmare dig pontare;) P goes MILF-hunter! buss på bah' tihi

2008-07-07 @ 21:40:52
Postat av: Madsvilma

Hello, any body here???

2010-11-23 @ 08:25:35
URL: http://madsvilma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback