Ja, jag må jag leva!

Shuu, det ær morgon den 26 juli och jag fyller år! 20 bast och vet ni vad, det ær grænsen før att køpa ut hær i norge också. Så jag ska raka vægen ner till norska systembolaget så fort som paco och Johnny gjort frukost på sængen till mig. Vi ar før tillfælligt i Beates hus, men hon skulle arbeta lite så vi ær hær ensamma nu. Snart ska vi ivæg och fiska Norsk fjordlax och ikvæll ær det grillparty a la Norge førfest hos en Sofia och sen ska vi till nat utestælle, kommer inte ihåg vad det heter...

Beate prenumerar också på Illustrerad Vetenskap haha, så jag ska sætta mig och læsa lite tills Paco & JB kommer och sjunger før mig :D
Adjø!

Genom att leda in kall luft i en termojacka kan motorcyklister nu få air-condition. En israelisk uppfinnare har arbetat fram den här innovationen, som kostade strax under fyra miljoner kronor att ta fram.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Grattis, grattis på 20-årsdagen, svårt att uppvakta dig i Norge!? så det får bli senare i veckan.

/Kerstin o Reino

2008-07-26 @ 09:38:48
Postat av: Lindberg

Tillåt mig att gratulera.

2008-07-26 @ 10:36:13
Postat av: Hanna

Grattis!

2008-07-26 @ 16:09:47
Postat av: Max

cgratz man! syns på träningarna nu när säsongen dra igång igen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback