Hemma :)

Rehab proceeds according to plan.

Jag kom hem igår full utav 'war damage', att axeln hoppat ur led och tillbaka gjorde visserligen förfärligt ont men det bleknar i jämförelse i hur fruktansvärt ful min läpp är för tillfället, den är sönderbränd helt enkelt och fimpen som Thomas prickade in är verkligen pricken över i:et.
Men nu har jag invaderat apoteket & fixat hjälp och därefter kilade jag hem till min mormor o morfar, åt lunch, drack kaffe och lyssnade på deras fontän medan deras körsbärsträd vajjade i bakgrunden. Sedan åkte jag och handlade med min mormor och nu tillslut är jag hemma. Mitt playstation är startat, kärnfria vindruvor har jag fullt utav i en skål och nya Illustrerad vetenskap har kommit. 

Harmoni omfamnar min själ.

Återkommer med saker & ting kring resan vid senare tillfälle.

Den första filmkyssen i USA mellan en vit och färgad skedde i tv-serien Star Trek 1968 mellan William Shatner och Nichelle Nichols.



Kommentarer
Postat av: Hespero Di'walldo Gonzales

finns det filmkyssar i tv-serier? haha mäsk

2008-07-21 @ 18:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback