Dötötörötötörö SMS!

Vahetereee jag tänkte skriva ner några roliga händelser från Rhodos - det får vänta, för jag mottog just ett litet sms från min drömflicka så jag kan liksom inte bara sitta här - jag drar till Norge imorn. Det sitter en ensam kvinna där och väntar på Knight Sjögren in shining armour ;)
"åh ja det skulle vært sa hyggelig å sett dig igjen! Tykker du kan komme å besøke mig hehe ;) puss"

Tralalalalaaaa

Adjö Sverige!


En kopp bryggt kaffe innehåller upp till 180 milligram koffein. En 35-centiliters flaska Coca-Cola innehåller 46 milligram.

Kommentarer
Postat av: Prins Rosenberg

Inte för att krossa din lilla kärleksbubbla nu P-love men du tror inte att hon bara skrev sådär? Jag menar, skulle alla tjejer som jag sa "skulle vara kul att träffa dig" till sätta sig på närmsta cykel och komma hit skulle det behövas flertal hotell i DK

Postat av: Pontus

...En sån tur för alla flickor att du inte säger så då ;)

2008-07-24 @ 19:04:54
URL: http://pontmeisters.blogg.se/
Postat av: charlie

får nog hålla med alex där ;D har du ens sagt att du ska dit lr? eller drar du lite på måfå och hoppas att hon e hemma ;D aja lycka till och ta bild o lägg upp ;D

2008-07-24 @ 19:05:55
Postat av: Pontus

ÅH! Men JA. Ni förstår ingenting! Morr...

2008-07-24 @ 19:21:53
URL: http://pontmeisters.blogg.se/
Postat av: Pacs

pax för att åka med

2008-07-24 @ 20:35:08
Postat av: J

Efter att ha sett och hört din passion för denna Norska flicka, tycker jag att du skall satsa! Go to Norway! Lite spänning i tillvaron förnöjer vafan...jag menar, kontoret på måndag liksom..

2008-07-25 @ 09:30:33
URL: http://lifeofjeff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback