With great power, comes great responsibility...

Står framför spegeln och gör flera introduktionsfaser:

"Due... boss, jag har vahetereee... konterat 4,5 miljoner fel"
"4,5 miljoner är väl inte så farligt va? Det jämnar säkert ut sig, eller hur?"
"Höhö *armbåge i magen på chefen* alla kan väl ha en dålig dag?"
"Boss, det har skett ett litet missöde..."
"Om jag bara fått en friskvårdstimme till är jag säker på att det blivit rätt!"
"JAG VILL DÖÖÖÖÖÖ"
"Du chefen, jag har just gjort så att några blir väldigt lyckliga, och några blir väldigt olyckliga..."
"Hohoho, Maudan, efter regn kommer sol ;) 4,5 miljoner regnade bort tralalala...."

Det här kommer gå skitbra!

Kommentarer
Postat av: Lindberg

Haha! Bra där! Södertäljes skattebetalare tackar dig för din noggrannhet ;)

2008-01-16 @ 11:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback