Vardag raserad

I-lands världen har två gigantiska badrumsproblem;
1. Tandkrämstuber; när det nästan är slut, man trycker ut det sista allt vad man kan och sen petar man dit tandborsten - så åker krämen in igen. Frustrationsgrad 9/10.
2. Man står i duschen, väljer bland alla schampoflaskor, schamponerar och sen ba VIPS, ingen tvålkräm eller så. Hallå, det finns liksom 12 olika balsam och schampoflaskor men? äh, jävla skit. Frustrationsgrad 5/10

Jag har ikväll råkat ut för 2an.

MEN, nu uppmärksammade jag någon med större problem; fröken Therése.
Hon - och jag vet att det gäller flera - är inloggad på MSN men med texten bakom namnet: "sover - stör ej"

Låt mig fråga er som handlar på detta vis: Öhm - varför är ni online i huvud taget?


Kommentarer
Postat av: skuggan

1. Köp egen tandkräm
2. Krullo, om du använder badrummet på det övre planet och bubbelbadar istället så finns det schampo, det står på badkarskanten.

2008-01-17 @ 11:07:00
Postat av: Josefin

Jävligt bra fråga tycker jag XD haha

2008-01-17 @ 19:05:35
Postat av: Therése

hahahaha men pontuuuus (A) man kanske vill verka lite svår, fast man vill innerst inne att folk kanske ska skriva nåt litet ändå... äh , du vet.. kvinnor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback