Snön är här. Drivers - ni vet vad som gäller:

image594
Jag sätter två fyror idag

Jag hade en underbar natt därför måste jag posta upp en underbar bild jag tillverkade förut. Den sanna sovställningen. Man sover oerhört bekvämt men ändå bara tillräckligt. Sen vipps, så vaknar man när kroppen känner att den är redo och fit for fight för nya tag!  
(Eller av en förbannad jävla mobilklockaalarmjävel som kastar ut sitt ljud i 120 decibel, gör en döv på ena örat och halt på andra benet och fuckar upp halva dagen)

ehurm... Voilá:
image595
mm mm mm, har man en tjej utan 4 liter kallt handsvett är det jävligt mysigt att hålla i handen, högra handen. För det är med den jag annars råkar slå till min sängkamrat med när jag är Le Pônt, the knight in shining armor och bekämpar onda vaktmästare med mitt gyllene svärd...

Kommentarer
Postat av: Youssefsonskan

man vill ju inte vara den, men på den bilden tittar du ju faktiskt åt höger...

2008-01-03 @ 15:18:53
Postat av: Prins Rosenberg

Jag vill vara den. Han ligger på mage.

Postat av: Pontus

Youssefsonskan: Jao - om jag hade legat på rygg ;) Kul att du hittat hit... hi
Alex boi: Var den. he,

2008-01-03 @ 15:57:16
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Youssefsonskans enögde dotterdotter

"jag är så dum" -peter dalle i filme yrrol

vill till mitt försvar påpeka att det faktiskt inte framgår i text att du (?) ligger på mage. dock tycker även jag själv att jag borde sett det.

hälsa syrran

2008-01-03 @ 17:36:17
Postat av: Pontus

Youssef: ...i så fall skulle ju knäat tjejen i njuren om jag hållit henne i handen med (som jag skrev) högerhanden ;D
En smula logik om jag får be ;) Att sova på rygg är för övrigt det värsta som finns.

2008-01-03 @ 17:56:08
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Youssefsonskan

fast du hade kunnat ha någon av hennes armar (förslagsvis och troligvis mest bekvämt för henne höger) under dig och sedan hållt i den med din högra hand

2008-01-03 @ 18:25:57
Postat av: Pontus

haha, det visar ju inte illustrationen.....morr!
och den är kanonkorrekt, om man läser den rätt, viill säga...

2008-01-03 @ 19:06:02
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Hespero Di'walldo Gonzales

ser skönt ut! men stålmannen ställningen är det bästa :D så sover jag !

2008-01-03 @ 22:37:43
Postat av: Pacs

Sådär sover fan inte en pontus med alkohol i blodet, lite mer fosterställning då va? :)

2008-01-03 @ 23:02:54
Postat av: Pontus

Hespero: Haha, hur lång säng har du? Eller boxar du igenom väggen? ;D
Pacs: Åhnej! Då ere skeden, inte fosterställning - skeden ^^

2008-01-04 @ 08:40:47
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback