Oh, it would be rude not to...

Här sitter man, helt utslagen med en kopp vatten, några bokföringar och Enya - only time i bakgrunden. Mina ögonlock är halvstängda. Johanna Blund skriker efter mig. Maud, min chef, kommer in, pratar om ditt o datt... avslutar med:

"...Om det är okej för dig att jobba övertid, då, då är det okej för mig"

Lockarna på huvudet blev raka. Ögonlocken sänktes något till. Symboliskt nog sjunger Enya:
Who can say why your heart sighs,
As your love flies?
Only time...

Plötsligt entrar Harrine mitt kontor.
"Eine behöver lite hjälp..."
Det smattrar på mitt bord. *BAAM-BARA-DA-DAM*
"...Åh, tack för att du finns Pontus!"

Det känns som om jag inte riktigt håller med just nu...


Kommentarer
Postat av: Lindberg

Fyfan! Klockan är 12:09 och här sitter jag på jobbet fortfarande bakis sedan nyår. Vad är det för fel på mig!

2008-01-02 @ 12:10:35
Postat av: Pontus

Woohooo, välkommen till klubben ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback