Nuhuhuuu blir jag sur!!

Hallå för fan!
Nu har det hänt igen, detta skatteslöseri... Eftersom det är olagligt att hota människor nöjjer jag mig med att fantisera ut denna kvinnas förtjänade öde.

Ska börja med att ta upp hennes brott: "Avgift för utebliven avbokning"   Ettusentvåhundra spänn! Skattepengar!
För att denna dam inte ids ringa ett samtal och avboka en utbildning kostar det skattebetalarna 1200:- !

Till och med en lobotomerad apa kan peka på ett papper och skaka på huvudet!!! hade jag kunnat ringa ett samtal för 25 öre åt apan och säga att "nepp, vi ställer in bananskalarutbildningen. Punkt"

ARGH! Jag vibrerar i hela kroppen! Jag skulle vilja sitta i det där tornet vid klaffbron och just som kvinnan går förbi skulle jag öppna och stänga bron blixtsnabbt så att hon ramlar ner och fastnar emellan! Sen skulle jag... öppna, stänga, öppna, stänga, öppna, stänga, ÖPPNA, STÄNGA! HAHAHA!  Sen när hon hänger där och dinglar ska jag spatsera förbi, trampa henne på tårna, sno 1200:- och berätta om vilken tur hon hade - för på den gamla goda tiden bröt man minsan ryggraden på alla sinnesslöa människor!

...Fan, jag kan inte bara släppa det här nu! Jävla mänska! Hoppas du läser det här! Det är ditt fel din jävla landsförädare - tack vare dina skitonödiga dubbelidiotiska utgifter - att Sverige avvecklar sitt försvar! Må du stå i första ledet när Danmark mobiliserar och anfaller. Du utgör en risk mot rikets säkerhet och din respektlösa attityd bevisar vilket fån du är. Du är en skurk och det vore en vinst för dig, din omgivningen & evolutionen om du började leka "sluta-andas"-leken. Omedelbart. Oghsoigjhsdghsogjh!!!!!!
 
Hormonstinna hälsingar, din fiende till döds på plan 1

PS rörömädöru DS

Kommentarer
Postat av: Hespero Di'walldo Gonzales

aaaaaaarrggghhh!!! :(

2008-01-30 @ 19:19:06
Postat av: Åsa

Men snälla det där ska väl HON få betala? eller dom. :S Tänk om alla gick runt o boka en massa grejjer o sen sket i o komma.

Postat av: Annie

Men gud, Pontus... :s

2008-01-30 @ 22:23:13
Postat av: Pontus

Hespero: ja, tänk dig att du jobbat 24 timmar på tre dagar, 8 timmar av dom har Du finansierat för att en apa inte avbokat en utbildning, visst blir man kroniskt deprimerad?
Åsa: JA! Tack för att du förstår min frustration!
Annie: Varför är du bitter förva? ;) jag måste ventilera mig här, annars imploderar jag och hur skulle det se ut?

2008-01-30 @ 23:06:14
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback