Mongot är inte alltid grönare på andra sidan...

Mors, var just o käkade lunch med Alex boi på Nancys.
I kön går Magdalena förbi - jag hälsar, men hon hörde inte, så det blev ett sånt där pinsamt "hej" - utan svar.

I mitt vredesmod skickar jag ett sms: "Men hälsa inte då, jävla mongo ;)"
Vi betalar för maten. PANG - ögonkontakt, hon vinkar. I all min hets slår jag till min bricka och häller ut lingondricka här o var.
SÅNT, händer bara i tjejfilmer!

För övrigt filar jag fortfarande på hur jag ska gå tillväga med chefen:

"Vad fin du är i håret! Föresten, jag har slarvat bort 4,5 miljoner."
"Hej, du jag tänkte - jag är på sånt bra humör att jag arbetar gratis idag!"
"Med sympati för Överbefälhavarens 4 miljonersfilm så tyckte jag att det var dax att flytta fokus!"
"Vet du vem Lars Molin är, va va va va va!? (höhö) Hade du studerat med honom hade du varit glad att bara 4,5 miljoner hamnade fel..."

Kommentarer
Postat av: MFE

Svinto! När ska du växa till dig? Att använda ordet Mongo som skällsord gör typ 15-åringar i Hovsjö och Ronna samtidigt som de kastar sten på bussen.

2008-01-16 @ 16:59:32
Postat av: Micce

MFE: Du har nog hört fel, det är Cahpo(stavning?) som dom ropar...;)
Pontus: Jag förväntar mig att det kommer ett inlägg om hur det egentligen gick med ditt "lilla" misstag, hehe.

2008-01-16 @ 17:23:01
Postat av: Pontus

Micce: Jag sitter kvar på jobbet nu faktiskt... tar ett litet break. Haha, jag gick inte till chefen, jag konterade det tillbaka på nåt vis efter lite exprimenterande.
Nu har jag andra problem - 29 lax utan kodsträng får jag fördela som jag vill till Järna, Hölö & Vårdinge.
Det här har varit en dag med många missöden - kanske petar jag upp nåt om det sen.

Postat av: bart

Dela med dig av dina besökare nu tack :)

2008-01-16 @ 18:27:59
URL: http://emmaforsmark.blogg.se
Postat av: mags

"I all min hets" nåja, så kan men ju också uttrycka sig. men det klart man blir nervös när man ser en sån skönhet som mig! ;) puss

2008-01-17 @ 00:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback