ugg?

Ha. Jag vaknar. Min underbara mamma kommer in med en bricka med frukost. Jag känner efter i kroppen, den är utslagen. K.O. Jag buntar upp fyra kuddar på varandra och sätter mig upp förvirrad i sängen. Ögonen är igenlimmade.
Jag söker med händerna i sängen som vindrutetorkare på bilen. Aha, min mobil... ah! Fjärrkontrollen.... Yes, playstationdosan.... snuddar till en bricka... det är två mackor. Ögonlocken går inte upp. Hjärndöd slickar jag på ena mackan, mmmm salami... salt.
Elias ringer: "SNGSLGKNSING FOTBOLL UHSAFOIAI"
*klick*

Jag haffsar mig upp, sätter mig o spelar lite, då o då kommer nån av päronen in och har en föreläsning om alkohol. Jag tittar upp. Håret står rakt ut på ena sidan och ligger platt på andra, mumlar nåt till svar och ett *pschh* ljud uppenbarar sig när jag öppnar en Red Bull.
Jag ringer diverse samtal och föreslår pizzalunch med extra olja, Elias nappar. "Amen jag kommer och hämtar upp dig så drar vi och köper pizza och åker hem till min lägenhet blah blah blah"

Nöjd och leendes, med ena ögat öppet andra stängt, lägger jag på luren.
Elias är en man av ära.


Kommentarer
Postat av: Pacs

Din tunnis!! Pallar inte ens träna!

2008-02-09 @ 16:02:15
Postat av: Prins Rosenberg

FYLLO! STÄMPLA IN!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback