Tralalalala...

åsgjhsoigjog "amen jag står framför deras anfallare för då får han ju ingen boll" pisudyghspighsiugbsdjigbnsgj
Det finns ett uttryck som heter 'ställ dig på rätt sida'... "jamen han blir ju i passningsskugga"
TÄNK OM HAN FLYTTAR PÅ SIG DÅ. Döh.

"Hörrö, vi spelar ju zonförsvar!"
JA. EXAKT. Det innebär inte att man står framför sin anfallare och smetar in sig med zon-salva, om det nu var det du trodde...
Jag klarar inte av när folk säger en sak som man själv vet exakt hur man ska göra. Ska jag stå brevid och säga: "andas in, andas ut, andas in, andas ut" eller, skulle du bli frusterad till slut vavava......

Fan, jag är jävligt sugen på att förtidspensionera mig just nu, och en stor bit kött som jag kan stabba med gaffeln och köra ner i halsen. Har jag tur kanske den fastnar i halsen så att jag får syrebrist & hamnar i koma några dagar så att min sinnesstämning full utav frustration och besvikelse avtar något.
Adjö.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Porreeee! Dela med dig av dina besökare tack ;)

Postat av: Pontus

Haha, lägg ner det där - jag blockar ditt ip-nummer din virtuella terrorist! :D

2008-02-03 @ 13:37:11
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Micce

Får väl fråga hur mkt pisk ni fick, framgår inte av texten;)

2008-02-03 @ 13:41:45
Postat av: Pontus

Haha, det var värdelöst. Vi åker till Gnesta, förlorar med 3-0 och åker hem igen. Det hade varit mer okej om vi förlorat om vi spelade bra.
Men vi spelade skitdåligt. Samma lag vann vi med 5-1 på 11-manna. :'(

2008-02-03 @ 13:43:52
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Micce

Spelar ni i samma division? När börjar serien? Måste ju ta och besöka Brunnsängs IP nån gång under våren;)

2008-02-03 @ 14:38:44
Postat av: Porre THE REAL ONE

Asså vad äre jag ser? Jag har upphovsrätten på det där namnet! Du får allt se till att dina läsare förstår att det bara finns 1 porre och att det inte är du min vän! Och du kommer aldrig vinna något med Brunnsäng! Enhörna är den enda föreningen i den här stan värd att spela för! ;D

2008-02-03 @ 16:34:23
URL: http://porre.blogg.se
Postat av: Pontus

Micce: Jag tror det. 15 Mars!
Fast vi har ju lite träningsmatcher innan :D

2008-02-03 @ 20:27:56
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback