Tillbakakaka

Jag hatar frågan: "vem är du?" "vem är han/hon?" Frågan är absurt korkad - för det finns inget bra svar på den - såvida det inte är någon man träffat förut så att man kan få en återkoppling till den personen så att den här AHAA!!!!-känslan inträder. Korkade jag själv frågade nyss givetvis "vem är du?"

Som bekant brukar dåliga frågor få dåliga svar. ...Även om detta svar gått över gränsen dumt>löjligt>pantat och hamnat på avdelning.... tamtararam *trumvirvel* Fjompigt.
Anna Karolina Enjebo (no network) wrote
at 3:52pm hey, Anna heter jag haha! men jag vet inte vem du är heller, de bara blev så att jag addade dig vet inte hur men de gjordes iaf, hoppas de e lugnt hehe.

Jag blixtrar till med ögonen, super in texten, kröker fram ett sarkastiskt leende, höjjer ena ögonbrynet, fnittrar till ironiskt och analyserar.
I början känner jag mig lite dum - vilket jag snabbt avfärdar. Herregud.
"hey, Anna heter jag haha!" Jaha, det var ju roligt. Eller vadå? Skrattar hon åt sitt namn? Skulle det vara 75% så roligt om hennes namn varit Ann? Jag blir lite förvirrad men ler gayigt och drar slutsatsen att: inget var kul. Hon verkar vara glad. Det är bra.

"de bara blev så"
...Jag som trodde att våldtäktsoffer hade patent på den frasen. ...haha

Plötsligt slår jag mig med handflatan i ansiktet och drar handen långsamt neråt, förbi mina dubbelhakor och ett *flap, flap, flap*-ljud uppstår. "vet inte hur men de gjordes iaf"
Jag ställer mig frågan:
Dricker hon på söndagar? Är hon schitzofren? Gillar hon broccoli?

"hoppas de e lugnt hehe"
'hehe' påre själv du *vässar kniven*


;)

Kommentarer
Postat av: Prins Rosenberg

[Ah-nah Ehn-jeh-boo] skulle nog kunna anmäla dig för olagahot, det hade varit roligt :D

Postat av: Cecilia

Jag kan till viss del hålla med, men det finns ju en fråga som är snäppet värre.

- Får jag fråga dig en fråga?

Det har du ju redan gjort, IDIOT!

2008-02-19 @ 10:20:35
URL: http://tigerharen.blogg.se
Postat av: charlie

hmm jag blir besviken varje gång jag glider in här nu pontus.. all din udd och finess är som bortblåst.. kvar är bara ett dåligt försök att hitta vardagsbetraktelser och få dessa till något humoristiskt.. dock misslyckas det gång på gång... ge mig tillbaka den gamla goa pontus! :/

2008-02-19 @ 10:21:50
Postat av: Pontus

Alex boi: haha, jahapp.
Cecilia: :D
Charlie: Det är för att du inte ordnar designen till den här sidan, hur motiverad tror du man blir till en blå-blommig bakgrund? ;)
Nämen, jag får väl läsa ett par gamla inlägg och kolla om jag blivit grå. ;) Tack för kritiken.
(Kan du exemplifiera ett inlägg som du tyckte var bra? :)

2008-02-19 @ 10:42:01
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Juliusastri

Lots of great info, keep up the good work!

2009-09-09 @ 08:23:59
URL: http://juliusastri.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback