Skriv ut & posta på kylskåpet!

Mors!
Förutom det sjukt bra vädret som gör att man ler bara man kikar ut så har det inte hänt så mycket noterbart. Det roligaste som hänt är väl att jag hittat en pärm i arkivet jag slarvat bort - ja, ni förstår underhållningsgraden på denna dag.

Men, nu ska jag informera lite om krogen. Juldagen blir ju alltid skitkul för att det är massor med folk ute. Alla utom dom som sitter i respirator kilar ut på krogen.
Så, med alla födelsedagar som kommer upp i helgen o sådär kan jag meddela att LÖRDAG är dagen du ska gå ut på.
Alla ska ut då.
Speciellt nu efter denna informationsruta. Och eftersom Du och många med Dig, läser den här informationen så kan jag än en gång pränta in det i din trånga skalle ;)
108455-634
Pacs 22

LÖRDAG LÖRDAG LÖRDAG. Nu slapp du tveka gud vad gör dig en tjänst.

Kommentarer
Postat av: Prins Rosenberg

Jag har svårt att tro att folk skulle bli lockade av den där bilden... ;)

Postat av: charlie

hmm är ju helt fel... det är ju nästa lördag som är the place to be.. då är ju jag hemma ;)

2008-02-13 @ 20:00:01
Postat av: Pontus

Alex boi: Haha, var den för stekig tycker du? ;)
Jag håller på o styr upp ett grupptryck till lördag. Och det fungerar!
Charlie: Vi gör det gånger två. ;)

2008-02-13 @ 23:35:26
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Pacs

Jag fyller 22 på Söndag så när klockan passerat 00.00 på Lördag föreslår jag att alla bjudar mig på drinkar! :)

2008-02-13 @ 23:59:51
Postat av: Hespero Di'walldo Gonzales

haha ser ut som 12 :D

2008-02-14 @ 16:42:13
Postat av: Albinbenedicte

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2010-04-21 @ 08:43:12
URL: http://albinbenedicte.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback