Kluven

Hali hallå. Jag, liksom du, sitter här.
Det värsta jag vet är när man scrollar ner sidan på aftonbladet.se och råkar av misstag läsa en notis på sidan, typ: "Britneys Spears syrra me barn"

Kan någon själ träda fram och berätta för en stackars bloggare som mig varför någon i hela världen förutom hennes släkt bryr sig om det? Jag ber på mina knän.
Om hennes syrra så skulle föda 9 tvilling-dvärgar med downs syndrom skulle jag inte bry mig, eller jo fan, bara Då skulle jag föresten läsa. (för visst vore väl det skitkul?) :D

HAHA! Jag ser det framför mig, moster Britney dedikerar musik till sina små öh.. släktningar. 
Du kan musiken, det är bara och humma på!
Everytime - Downs Syndrome Remix

Notice me, take my hand
Why are we strangers when 
Our love is strong 
Why carry on without me

Everytime you try to run, you fall
Without long legs, you feel so small
I guess you need me, babies

And everytime I see you in my dreams
I see your faces, you're haunting me
I guess you need me, babies...

HAAAAAHAHAHAHAHA!!!! nä, nu ere fan bedtime, jag går o lägger mig. Adjö.

Kommentarer
Postat av: Therése

hahahahah du är sjuk pontus :D

Postat av: Sofia

hahaha, you made my day.

2008-02-04 @ 23:02:20
URL: http://annasofiahennel.blogg.se
Postat av: Pontus

Therése: Äh, min fantasi är ju strålande! ;D
Sofia: Varsågod vetja ;)

2008-02-05 @ 15:52:56
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: charlie

pontus, du måste göra något åt din blogg...

utseendet är tråkigt och man blir nästan trött och bitter av o glo på de + texten är förskräcklig... använd någon soft font istället. exempelvis: georgia eller tahoma... allt utom times new roman... ushc o fy, neh dags o fräscha upp den lite! DOIT!

2008-02-05 @ 20:26:47
Postat av: Pontus

Jag har verkligen tänkt på det flera gånger!
Men jag är inget bra på det... :'(
Sugen på o hjälpa lite? :D

2008-02-05 @ 21:32:49
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback