Ja, jag måste ha en åsikt om allt

Tjena fiskfena! (rim)

Jag var hos Davegay igår och spanade melodifestivalen. Att halva svenska befolkningen har några skruvar lösa visste vi ju redan. Jag försökte iaf ha det trevligt med David o hans mamma, men det hur ska det gå när någon i det här landet röstar på Suzzie Tapper med röst att söva en borrmaskin med?

Suzzie Tapper, du förstörde min kväll igår, jag hatar dig. Fult namn har du också, förlorade morshan din ett vad, eller vad ere frågan om? SuUzzZzzZzZZzzzZziiieee.....
Tröströstar folk på den här nivån också? Herregud. haha, ja, jag säger då det - vad är det för typer som säger "åsikter kan inte vara fel"? Det är klart dom kan! Hade Hitler rätt åsikter kanske?

Jag älskar att blanda in Hitler i mina argument, det blir alltid värsta nådastöten... he he he... Ungefär som när X & Y pratar om Z:
X: "Asså Z är ju knäpp i huvudet, han slår ju barn och håller på AIK, varför hänger du med honom för?"
Y: "Jomen, vadå han är ju asshyst mot mig, häromdan gav han mig ett kex till exempel..."
X: "Jaha, amen då går jag o blir bundis med Hitler då, för han var ju snäll mot mig"

Hehehe... ja, summa sumarum: Tryck i en flaska jägermeister i tant "Tapper" så att det blir lite action när hon snavar upp på scen, då kan man ju iallafall humorrösta! Alla andra röster och argument för att hon skulle gå vidare är fel. Alla som tröströsta på henne har fel åsikter och jag skulle le om ni efter samtalet virar in er i telefonsladden och snubblar ner för trappen och bryter båda nyckelbenen.

Tack för mig.

Kommentarer
Postat av: Prins Rosenberg

Här var det livat... ;)

Postat av: Pontus

Ho, du är ute på djupt vatten...
;)

2008-02-10 @ 20:04:26
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback