I'm going down ;)

Hallå!
Vilket klipp att flytta ner en våning.
Haha, innan satt jag emellan båda ekonomicheferna. Nu sitter jag mellan mormor Sigfridsson och Fredrik - enda snubben förutom jag dårå.

Jag o Freddan slösnackar lite, o ljud hörs ifrån rummet brevid. Jag kilar dit och där sitter mormor Sigridsson och och hejjar mot dataskärmen. "Åh, Pontus, kom så ska du få se!"
Hon sitter & livestreamar skidskytte från SVT. ^^
Sen fick jag ett geléhjärta av Lena. Jag tycker om undervåningen. Latjo lajban! :D

Det enda förskräckliga med alla hjärtans dag är dessa kedjebrev. Atombomber och kedkjebrev är fan lika katastrofala. Försvinn!

För övrigt kan man ju inte låta bli att känna sig liiiiite ensam denna dag.
Nåväl, det man inte har i hjärtat får man ha i plånboken ;) Jag får nöjja mig med att dejta David o bjuda på en fika. haha. En dag av kärlek.

Igelstaviken <3 St:a Ragnhild
image712

Michael Learns to Rock - The actor


Kommentarer
Postat av: Annie

Känn dig inte ensam i din ensamhet :)

2008-02-14 @ 19:16:55
Postat av: Anonym

"För övrigt kan man ju inte låta bli att känna sig liiiiite ensam denna dag."
du kunde sagt ja när emelie ringde och frågade om fika skyll dig själv :)

2008-02-14 @ 22:23:01
Postat av: David

nu råkar det va så att jag har lite mer klass än en donkenarbetare;)

Postat av: Pontus

Annie: naww :)
Anonym: Jag sa ju 'ja' när David ringde och paxade först, haha.
David: Ja, det är endast för att "man blir som dom man umgås med" hehe ;)

2008-02-15 @ 10:00:12
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: alexandra

haa stekigt pontus,, :P

2008-02-15 @ 16:05:05
URL: http://alexsandras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback