Expert säger du...

- En solklar filmning. Det ska knappt vara frispark, sa expertkommentatorn Jesper Blomquist i TV4 Sport.

Haha, "knappt"? Sen när är det frispark vid filmning?
Jag undrar just vad "nybörjarkommentatorn" skulle säga...

- En filmning som valfri astronaut kunnat sett från yttre rymden! Resultatet blir en frispark, även fast det inte ska bli en, så blir de det ändå, då är det lika med en halv frispark, sa nybörjarkommentatorn Pesper Blomkruka i TV4 Sport

Canal + är bäst, där kan dom titulera sig "expertkommentator" utan att behöva skämmas ;) 
...Sen visar dom Arsenals matcher också. 

Här i Bronxeng har vi en grannsämja stark som stål. Vi lånar socker till varandra, vi spelar singstar & vi har love-doctor assistance.

Madde säger:

skärp dig! vad vill du att jag ska göra då?

Pontus, säger:
du kan ju börja med ett "hej"

Pontus, säger:
annars kanske jag får för mig att lägga ut dig på match.com

Madde säger:

haha! du är ju knäpp, tror du inte att jag kan klara mig själv?

Pontus, säger:
du är som ett timjanfrö... Det gror väl nån gång, men det går bättre om nån hjälper fröet att få ljus & vatten

Dr. Phil. Ontus


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vad du egentligen borde skriva om är hur hopplöst tråkigt det är med friidrott. Eller att pingis räknas som sport. Eller att golf räknas som en sport.

:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback