Back on track ;)

HAHA! Nu har jag införskaffat gymkort igen. Så, nu kan jag vara ännu elakare... För att inte tala om Beach 2012, HERE I COME!

Nautilus alltså. Låt mig ta 20 minuter om dan på rullbandet så ska vi se att jag kan rabla koranen utantill om några veckor. 
Äh, jag tycker det är mysigt. Dessutom får man säkert ofrivilliga nyttiga tips om hur man gör bomber...
Oj, Herregud, Allah, Det där var inte särskilt PK va? Jag ber om ursäkt.
Kul när man är påväg till duschen, handuken är kastad över axeln och jag jonglerar lite med min schampoflaska. Tamtarararam.... (8)...rararam.... WOW!!!!!
Jävlarrrr! En björn har intagit Sydpolen (!) Ring anticimex, militären & Poolia!
Snabbt som satan stoppade jag in huvudet i en "handdukshållare" likt en struts stoppar huvudet i jorden.
Men jag upptäckte att björnen hade människoöron så jag ställde mig där i duschen. Skrattade till nervöst när håransamlingen vid avloppet nådde min blick. Tyst funderade jag och skrattade för mig själv: "hehe, inte undra på att Södertälje har ett av Sveriges bästa dricksvatten när vi har så många olika filter som vattnet rinner igenom..."

He he he...Sovdags! ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

Men ew.. efter att ha läst det där känner jag för att koka allt dricksvatten

Postat av: Jeffan

varför i helvete har du köpt kort på Nautilus!?!?!?! du är väll inte såsse pontus ;) hahaha

2008-02-12 @ 20:14:14
URL: http://lifeofjeff.blogg.se
Postat av: Pontus

Malin: Stackars
;D
Jeffan: Trevlig personal ;) haha, nämen rabatt från kommunen serru :D

2008-02-12 @ 22:00:17
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback