*höjjer på ena ögonbrynet*

Det bästa med att vara kaxig i förtid är att det känns så bra efteråt när jag ringer upp Roggan, JB, bonde-Eric, Alvin, Said eller andra disillutionerade varelser och med en röst utav honung frågar om matchresultatet.

"Vahettereeeee, såg du Arsenal-Liverpool eller? jag tror jag missa dom vad blev det?"
Tystnaden som följer kan vara lika skönt som julafton & födelsedag på samma gång, hihi.
"Det blev 4-0 till Arsenal, Carragher gjorde 2 självmål och Hyppiä skallade stolpen så att målet gick av, man fick avbryta matchen efter bara 14 minuter..."

Tänk er en skrattande ko som virat plastfolie runt hela munnen, så skulle jag skratta:
MOOOOHI HI HI HIIIII!


Blir resultatet annorlunda isolerar jag mig själv och knarkar dopamin. Föresten har vi ju komvux-berra på plats som bevittnar spektaklet som har sin avspark imorgon 17:00. O då, då är jag hemma ja, sitter där i Bronxeng o spanar. Innan dess ska jag hinna med en bartömning...HURRA!

De flesta hjärtinfarkter i Sverige sker på måndagar.

Kommentarer
Postat av: Roggan

Skönt att du har en bild från CL Kvarten då vi krossade er :)

2008-12-20 @ 12:09:53
Postat av: Pontus

Den där matchen slutade 1-1. Jag vet själv hur det låter - men det var straff när lika mycket straff när Hleb föll som när ja, nån nobody i Liverpool föll i nästa möte o fick straff.



Fortfarande bitter....

Postat av: Roggan

Jag menade över två matcher,"men det var straff när lika mycket straff när Hleb föll som när ja" vad menar du?

2008-12-20 @ 16:54:46
Postat av: Porre

Så du tror ni vinner imorn?? hehe, tänk om!

2008-12-21 @ 00:15:50
URL: http://www.andragatan.se
Postat av: Alina

Godnatt! :)

2008-12-21 @ 00:19:06
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback