He he he...

Jag beställde ju min TV i fredags. Det var det som var grejjen, det var fredag, jag hade MSN på och var ashungrig. Fokus låg uppenbarligen inte på topp.
För jag skrev in min Södertäljeadress och sen skrev jag fel postnummer också, haha. Well, jag stavade iallafall mitt namn rätt...

Efter ett tag insåg jag att det fanns studentrabatt också men då skulle man gjort si och sen så. Ringde dom iallafall imorse för typ 10 min sen och ordnade upp det. Och jag insåg hur skönt det var att slå ett nummer som började med 08. Att prata med en helt vanlig rekosnubbe utan sand i munnen.

Mina värsta morgonar är när jag hör Karros Jönköpingska pip-dialekt. Inget fel på Karro, jag tycker verkligen om henne, men jönköpingska har fan tungt inbyggda decibel-fel. Det är som ett gäng Jesper på bakfyllan:

"dU FåHR! fL!!ytta snART heeeeeeeM"

Jag var så väl till mods av denna rena stockholmska att jag avslutade samtalet med ett: "aja, men ha en riktigt bra dag" inte bara en bra dag, utan en riktigt bra dag. Jag menade det, och när han svarade med ett purt "Öh, ja desamma" så var min dag gjord.

Den här dagen kommer att bli hur bra som helst. Jag ska fan börja varje morgon med att ringa Dustinhome's kundsupport. Ba småsnacka lite. Kolla lagret och se om det ökar eller minskar 'according to plan' i denna tid av kombinerad julhandel och lågkonjunktur. Det ska bli en standard det här...
"Tjeeeeeeena Larry, fan läget då?"

Världens snabbaste fågel på land - strutsen - kan i full fart ta över 7 meter långa kliv.

Kommentarer
Postat av: Lindberg

Det sägs att alkohol tar död på hjärnceller. Det kanske förklarar varför du skrev fel adress, din lilla alkoholist ;P

2008-12-01 @ 17:18:45
Postat av: Pontus

Mycket möjlig anledning. Men nån måste ju se till att bromsa lågkonjunkturen. Det är precis vad jag gör när jag är på systembolaget. Folket borde tacka sånna som mig...

Postat av: Hespero Di'walldo Gonzales

du får flytta snart själv! DITT ÄCKLIGA JÄVLA SMUTS!!!! TAAA BORRRTTT

2008-12-01 @ 20:24:30
Postat av: Pontus

Vesper, tänk på blodtrycket...

Du borde vara glad, det är garanterat årets bild! :)

2008-12-01 @ 20:41:50
URL: http://pontmeisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback