What's the catch? Ahaaaaa...

Gällande klassrum på högskoleprovet.

Remi säger:

vilket rum har du

Pontus, säger:
401A

Pontus, säger:
durå?

Remi säger:

JAG OCKSÅ :D :D

Remi säger:

jaaaaaaaaaaaa

Remi säger:

haha

Remi säger:

jippie :D

Remi säger:

vi är i samma

image804

Kul att försöka vara koncentrerad när Remi sitter och stör bakom mig... Jag ser det framför mig:

*Inkommande nötklusterbomb*
Remi: "pssssst, f r å g a   t r e, e r e  "E" e l l e r?"

Provledaren: "Blatten längst bak, ja du med 'jag har inte gjort nåt minen', jag såg dig din lilla torgetarbetare, eller ska jag säga SPY-försäljare, ja,  jag ser det nog... det är tredje varningen..."

Remi: "Men det var ju fittkrullet som började..."

Provledaren: "...Jaså, och jesus blev inte korsfäst? Han råkade bara dränka sig när han tvättade händerna? Återuppståndelsen skedde i själva verket när nån tryckte på spolknappen? Grabben, jag trycker på en knapp så kommer einar in o hämta dig, käften och skriv nu."


Om hitler inte hade dödat alla dessa judar hade det varit 23% fler judar i världen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback