Tillåt mig upplysa dig om att...

...det är på fyllan succéposen träder i kraft!

108455-813
image821
image824
image822
image823
hahaha

Vi skulle ju då hem till Mikaela i lördags och det var fullt ös hos Johannes 6 timmar innan denna bild togs:
108455-818
Johannes K.O

Man får sådana bra idéer när man är påverkad, damen hade ju fyllt år - något jag kom på preciiiiiis när vi skulle dra. I ett rus av fnatt och full av energi rusar jag in i Johannes vardagsrum med skorna på och scannar av rummet med min hökblick. AHA! Jag kilar fram till en vas med några vissnande tulpaner i och plockar upp en.

Sen ser jag att det fanns lite kvar utav champagnen, jag tar en klunk, fnittrar till, tittar på tulpanen och utbrister bestämt men tyst: "Den här... den får duga!" och så slänger jag ner den i påsen med vår sprit. Pontus hade en present.

image819
Hon garvade mest... men ett gott skratt förlänger ju livet, så jag boosta hennes liv. Det var väl shyst? ;)

Sen gick det som det gick och jag avslutar detta mysiga inlägg med att ge er Sveriges ballaste bakisfrilla a lá Alexander:
108455-814
Ta-raaaaa!


Den längsta landsgränsen mellan två stater i Europa är den mellan Sverige och Norge - 1619 kilometer lång.
 

Kommentarer
Postat av: Prins Rosenberg

Jag var ungefär lika plågad som jag såg ut när du sprang runt med världens flicka 14 humör och fnissade 8 på morgonen ditt svin! Dock måste jag utnämna att jag nog är världsmästare på att vara bakis... på gott och ont!

Postat av: Sofie

akta dig... jag har två väldigt 'gulliga' bilder på dig från i lördags.

2008-04-16 @ 22:34:24
Postat av: Pacs

Jag vill se, Ponty är dock alltid gullig ;)

2008-04-16 @ 23:46:42
Postat av: Pontus

Alex boi: Jag tycker inte alls synd om dig. ;)
Sofie: Du ska se dom på dig jag inte la upp av ren barmhärtighet ;) kom an ba!
Pacs: naww ;D

2008-04-17 @ 12:27:49
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback