Självsanering? haha!

Obetalbart roligt :D Asså, jag ska lägga ner det här, men jag måste bara visa er vad Remi visade mig.
(hockey)

"Juniorstjärnan sköt tränaren i huvudet"
"Träningen skulle avslutas med en skottövning. Det slutade med en puck i huvudet på målvaktstränaren Nizze Landén som fick sy åtta stygn."

"När träningen var slut sköt jag skott på mål under ledning av målvaktstränaren Nizze Landén. Had stod vid ena krysset och instruerade mig att skjuta mot andra krysset. Det bar sig dock inte bättre än att jag sköt honom rakt i huvudet".


Självsanering så det skriker om det, mer av det här! Hahaha!

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/article2263558.ab


I Portugal betyder det otur att fälla upp paraplyet inomhus.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket mindervärdeskomplex du har... klipp ögonbrynen för fan

2008-04-15 @ 20:49:29
Postat av: Pontus

Oj, en anonym med uppfattningsproblem. *höjjer på ögonbrynen och ler gayigt*

Det här är ju bara humor, köttpucko. ;)

Postat av: Gauteoda

Great work,webmaster,nice design!

2010-03-02 @ 08:40:24
URL: http://gauteoda.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback