Nä, jag tycker inte synd om dom

Tjenare tjenare! [zigenare zigenare]
Det är ju som, ingen läsare här förmodligen vet, - det är därför jag upplyser er - zigenarnas nationaldag idag!
Det låter puckat att dom har en nationaldag då dom inte ens har nån nation. Då borde Brunnsäng också få ha nationaldag. "ameh, zigenarna har ju ett eget språk, en egen kultur"
och? Vi kan prata rövarspråket och vi har ju för fan Brunnsängs IP, det är väl mer kultur än feta kjolar?
"nu tycker jag du är lite vrong..."
Hade jag rökt hade jag gjort en rökring på dig...

Jag fattar fan inte. Asså ingen tycker ju om dom. Så är det ju. Varför vill man då vara zigenare? hm... man kanske får en kick... Man kan ju undra varför man skulle vilja vara Dansk också, men dom kan ju inte tänka så där har man ju viss förståelse.
Behöver Sveriges hjälp för att dela ut post. Ja. Då är man ganska dålig.
Vi borde göra en bytesaffär. Vi tar hand om hälften av deras post så tar dom hand om hälften av våra Irakier. Win-win situation. Är jag inte värd nobelpriset i ekonomi & fred så säg?

Ingen vet vart Mozart är begraven.

Kommentarer
Postat av: charlie

alltså jag undrar en liten sak... vart får du tag i alla dina små kunskapsinlägg, där nere.. t.ex. det där om mozart? har du en stor sida där sånt står med masa onödig fakta.. eller är det så illa att du faktiskt sitter på typ google o söker på mozart för o hitta info om just honom? jag tror nog på det första.. du har en stor databank med information ;)

2008-04-08 @ 14:56:40
Postat av: Pontus

Kul att du frågar ;)
haha, vissa saker hittar jag av misstag när man slösurfar och ba: "wow, gud va onödigt vetande" och ibland hittar jag från Illustrerad Vetenskap, men jag kan faktiskt en del själv ;)

Postat av: charlie

hehe okey, trevligt trevligt.. ah illustrerad vetenskap är underbart ;D

2008-04-08 @ 16:23:12
Postat av: Skuggan

I suppose you referring to the film Enemies at the gate? Just wait you will be surprised......

2008-04-08 @ 23:34:14
Postat av: Skuggan

Fan fel i logistiken, föregående är en kommentar till ditt föregående inlägg.
Angående detta inlägg, inföll inte skärtorsdagen tidigare i år? Varför firar dom igen?

2008-04-08 @ 23:40:00
Postat av: Mycoachtom

Really enjoy your website. Thank You.

2010-10-22 @ 13:07:10
URL: http://www.mycoachtom.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback