Låt mig släcka din kunskapstörst!

Fredag wohoooooo!!!! Det firar jag med extra kunskap! Sug in ba:

  • Ögat blinkar i ungefär en fjärdedels sekund med några sekunders mellanrum. Varje dag blinkar du totalt i över 30 minuter.
  • Bill Clinton skickade bara två epostmeddelanden under tiden som han var president i USA.

Det här är säkert det enda nya du får reda på idag. Fan vad jag berikar Ditt liv. Och vad får jag för det?
Har jag en bra dag får jag en klapp på axeln.
Ändock lever vi i symbios, du & jag. Du läser och jag skriver. Jag skriver och du läser. Vackert.


Änder har dialekter. Man har märkt att bland annat änder från London kvackar annorlunda än från landsbygden i västra Storbritannien.



Kommentarer
Postat av: Mileah

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback