Den gamla goda tiden ;)

Ett utav dom första blogginläggen jag gjorde. Haha, det var på Lunarstorm. Tja. Man är sig lik.

godmorgon kära choklad älskare Lör 4 okt 2003 09:42 Övrigt, 8 läsare totalt
zzzzzZZZZzzzz....? jeje igår var man ute o sålde choklad, haha, alla syrianer blev så förvånade när det kom en VIT i syrianska kläder, så hos varje hos med syrianer (dvs undefär varannat:D) så drog de in mig så fick prata en massa varför jag spelade i syrianska o så, men de var jätte trevliga...jeje idag ska jag till min mormor o morfar, för min mormor fyller år:D sen ska jag o vedo, eller elias tippa lite tror jag... o sen ikväll , så får vi se...men idag möter liverpool arsenal, stackar liverpool tycker jag, du skulle säkert tjäna på o lämna w-o men men... vi får se... nej nu ska jag inte vara en sån datanörd, så vi ses väl...:D ciao


image783
Tänk, redan då visste grabben vilket skitlag Liverpool var ;)

2-0 ikväll.

Leonardo Da Vinci uppfann saxen.

Kommentarer
Postat av: charlie

hmm är det bara jag, eller är pontiac rätt lik hon therese "sigge" på den där bilden ;D om man verkligen tänker efter riktigt noga... ;D munnen och ögonen och kindbenen o så.. bara en liten anmärkning där.

2008-04-02 @ 11:54:24
Postat av: Pontus

Haha, menar du siggan? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback