Aventyr pa Island!

Hallð! Hm, vðra tre sista bokst´ver ´r lite svðra att anv´nda h´r.

Naval, jag tankte mest saga att jag ar vid liv, jag och min nufunne van Seidur (en islandshast) ar javligt tighta nu. Det ar vi mot varlden. Jag kande mig forst som en tolvarig liten flicka, men det gick over snabbt!

Allt som saknades var en lans, en rustning och en vacker prinsessa att radda fran en sosse, da, da hade jag varit i mitt esse!

VI har spanat lite geisrar, lite vattenfall, bla lagunen. Det finns en del haftiga saker har...
Just mat ar dyrt pa Island, en pizza kostar 250 svenska kronor. Men skulle bara spana vadret for imorgon for vi planerar att aka pa valsafari!

Jaja! Baste lasare, ta hand om dig! Vi ses.

Kommentarer
Postat av: Pacs

Kom hem nu istället, vi saknar dig å ditt pingisbord =))

2008-04-29 @ 00:50:10
Postat av: Joakim

Så jäkla bra?

Rolig, snygg och välskriven Blogg som jag får anledning att återkomma till. Titta gärna in på http://hygienkonsult.blogspot.com som är ett mirsmars av lite skåpmat, lite skräpmat, en krydda i tillvaron och lite matnyttigt..

Postat av: Cecilia

Jag saknar dina inlägg om hockeypojkar :(

2008-04-29 @ 21:47:46
URL: http://tigerharen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback